PRAVILNIK SPLETNE TRGOVINE
I. Opredelitev pojmov
Opredelitev pojmov, ki se uporabljajo v Pravilniku:1. Stranka - fizična oseba, pravna oseba ali organizacijska enota, ki ni pravna oseba, vendar ji je s posebnimi predpisi podeljena pravna sposobnost, ki odda Naročilo v Trgovini;
2. Civilni zakonik - poljski zakon z dne 23. aprila 1964 (Dz. U. št. 16, poz. 93, kakor je bil spremenjen);
3. Pravilnik - ta Pravilnik o izvajanju elektronskih storitev v okviru delovanja spletne trgovine Ozonee.si;
4. Spletna trgovina (Trgovina) - spletno mesto, ki je na voljo na naslovu Ozonee.si, kjer Stranka lahko odda Naročila;
5. Blago - izdelki, ki jih ponuja Spletna trgovina;
6. Prodajna pogodba - pogodba o prodaji Blaga v smislu Civilnega zakonika, sklenjena med Ozonee.si in Stranko preko spletnega mesta Trgovine;
7. Zakon o pravicah potrošnikov - poljski zakon z dne 30. maja 2014 o pravicah potrošnikov (Dz.U. iz leta 2014, poz. 827);
8. Zakon o elektronsko opravljenih storitvah - poljski zakon iz dne 18. julija 2002 o izvajanju elektronsko opravljenih storitev (Dz. U. št. 144 poz. 1204, kakor je bil spremenjen);
9. Naročilo - izjava Stranke, ki neposredno vodi k sklenitvi Pogodbe in določa zlasti vrsto in količino Blaga
10. OZONEE.SI – Kadarkoli se v tem Pravilniku omenja Ozonee.si gre smiselno za Spletno trgovino Ozonee.si in/oz. njenega lastnika: Alpha Fashion Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa (Alpha Fashion, družba z omejeno odgovornostjo, komanditna družba) ul. Naftowa 5, 65-705 Zielona Góra, davčna številka (NIP): PL 9291906045, REGON: 368062332.
II. Splošne določbe
1. Ta Pravilnik določa pogoje uporabe spletne trgovine, ki je na voljo na naslovu Ozonee.si.2. Ta Pravilnik je pravilnik iz 8. člena Zakona o izvajanju elektronsko opravljenih storitev.
3. Spletno trgovino Ozonee.si, ki deluje na naslovu Ozonee.si, upravlja ALPHA FASHION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA (ALPHA FASHIO, DRUŽBA Z OMEJENO ODGOVORNOSTJI, KOMANDITNA DRUŽBA) UL. NAFTOWA 5, 65-705 ZIELONA GÓRA, davčna številka (NIP): PL 9291906045, REGON: 368062332. Vpisana v register podjetnikov nacionalnega sodnega registra (KRS) pri Okrajnem Sodišču za mesto Zielona Gora, VIII gospodarski oddelek nacionalnega sodnega registra pod številko 0000691242
4. Ta Pravilnik določa zlasti:
- pravila registracije in uporabe računa v spletni trgovini;
- pogoje in načela elektronske oddaje Naročil v spletni trgovini;
- načela sklenitve Prodajnih pogodb z uporabo storitev, ki se nudijo v okviru delovanja spletne trgovine.
5. Uporaba spletne trgovine je mogoča le, če računalniški sistem, ki ga uporablja Stranka, izpolnjuje vsaj minimalne tehnične zahteve: a) Internet Explorer 8 ali novejši, omogočena Java Script oziroma b) drugi brskalnik: Firefox, Chrome, Safar, ... c) minimalna ločljivost zaslona [1024] x [768] slikovnih pik.
6. Za uporabo spletne trgovine mora si Stranka sama zagotoviti dostop do računalnika ali končne naprave z dostopom do Interneta.
7. V skladu z veljavnimi pravnimi predpisi si Ozonee.si pridržuje pravico do možnosti omejitve uporabe spletne trgovine na osebe, ki so stare 18 in več let. Stranke bodo o tem obveščene.
8. Stranke lahko kadar koli dostopajo do Pravilnika preko povezave, ki je na voljo na začetni strani Ozonee.si, ter ga lahko prenesejo in natisnejo.
III. Pravila uporabe Spletne trgovine
1. Prijava v Spletno trgovino ni obvezna. Stranka lahko naročilo odda brez prijave v Trgovino, ko se seznani in odobri ta Pravilnik.Prijava poteka z izpolnitvijo in potrditvijo prijavnega obrazca, ki je na voljo na eni izmed podstrani Trgovine.
Soglašanje s Pravilnikom in navedba obveznih osebnih podatkov sta pogoj za prijavo. Ob oddaji naročila brez prijave se ustvari račun s podatki, ki so potrebni za izvedbo naročila, to je s kontaktnimi podatki.
Po oddaji naročila se ID ali številka naročila shranjujeta v sistemu za kasnejšo uporabo npr. v zvezi z vračilom ali reklamacijo. Tako lahko prepoznavamo naročila, ki se nanašajo na vračila ali reklamacije.
Ob ustvaritvi računa v sistemu uporabnik navede unikatno uporabniško ime, ki ga kasneje ni mogoče spremeniti ne izbrisati. Na zahtevo stranke/uporabnike lahko izbrišemo kontaktne podatke in zaklenimo račun. Uporabniško ime pa v sistemu ostane za vedno. Zato ne sme uporabniško ime vsebovati podatkov, za katere menite, da ne smejo ostati v sistemu.
Ozonee.si Stranki lahko s takojšnim učinkom onemogoči uporabo Spletne trgovine, kakor tudi ji lahko delno ali v celoti omeji dostop do vsebine Spletne trgovine, zlasti pa, če Stranka:
- ob prijavi navede neresnične, nepopolne, neveljavne ali zavajajoče podatke oziroma podatke, ki kršijo pravice tretjih oseb,
- ob uporabi Trgovine kršila osebnostne pravice tretjih oseb, zlasti osebnostne pravice drugih strank spletne trgovine,
- s svojim vedenjem, po mnenju Ozonee.si, krši veljavne pravne predpise in splošna načela uporabe Interneta ali škoduje ugledu Ozonee.si.
Oseba, ki ji je bila odvzeta pravica do uporabe spletne trgovine, ne sme ponovno ustvariti računa brez predhodnega soglasja Ozonee.si
2. Da bi se zagotovilo varno posredovanje sporočil in podatkov v zvezi z izvajanimi storitvami, Spletna trgovina sprejema tehnične in organizacijske ukrepe, ki ustrezajo stopnji nevarnosti izvajanih storitev, zlasti pa ukrepe za preprečevanje nepooblaščenega pridobivanja in spreminjanja osebnih podatkov, ki se pošiljajo preko Interneta.
3. Stranka se posebej zavezuje:
da ne bo dostavljala in posredovala z zakonom prepovedanih vsebin, npr. vsebin, ki spodbujajo nasilje, kršijo ugled ali osebnostne in druge pravice tretjih oseb,
k uporabi spletne Trgovine na način, ki ne moti njene funkcionalnosti, zlasti z uporabo določene programske opreme ali naprav,
da ne bo preko Spletne trgovine pošiljal ali v njej nameščal nenaročenega tržnega gradiva (spam),
k uporabi Spletne trgovine na način, ki drugim strankam in Ozonee.si ne povzroča težav,
k uporabi vsebine Spletne trgovine le za zasebno uporabo,
k uporabi Spletne trgovine skladno z zakonodajo, ki velja v Republiki Poljski, z določbami Pravilnika in spošnimi načeli uporabe Interneta.
4. Velikost
Podjetje OZONEE ponuja različno blago, ki izpolnjuje zahtevna pričakovanja zadovoljnih strank. Imamo pestro ponudbo blaga RAZLIČNIH proizvajalcev, zato priporočamo, da ne gledate le na velikost, ki je navedena na etiketi in v opisu izdelka. Velikosti oblačil se večinoma razlikujejo odvisno od proizvajalca.
Zato je ob vsakem izdelku, ki ga najdete v naši trgovini, navedena tabela velikosti. Pred nakupom se je Stranka dolžna seznaniti s to tabelo, da bi se izognila nakupu blaga z nepravilno velikostjo.
Da bi zagotovili resnične podatke, oblačila merimo od spredaj, na ravni podlagi, brez raztezanja, z zapetimi gumbi ali zaprto zadrgo (če so). Za prilagoditev novih oblačil prosimo, da na enaki način izmerite vaša priljubljena, najbolj prilagojena oblačila. Za ugotovitev obsega je treba pridobljeno vrednost pomnožiti z 2.
Za vsak model merimo le eden kos za eno velikost, zato se lahko pojavijo minimalne razlike (odklon +/- 3 cm).
IV. Postopek sklenitve Prodajne pogodbe
1. Za sklenitev Prodajne pogodbe preko Spletne trgovine je treba odpreti spletno stran www.Ozonee.si, izbrati izdelke ter slediti prikazanim sporočilom in informacijam na strani.2. Stranka izdelke izbira tako, da jih doda v košarico.
3. Med oddajo Naročila - do potrditve oddaje naročila - Stranka lahko spremeni navedene podatke in izbrano Blago. Za to je treba ukrepati v skladu s sporočili na zaslonu in informacijami, ki so na voljo na Spletni strani.
4. Ko Stranka navede vse potrebne podatke, se na zaslonu prikaže povzetek oddanega naročila. Povzetek oddanega Naročila vsebuje opis izbranih izdelkov ali storitev, skupno ceno in vse dodatne stroške.
5. Za oddajo Naročila mora Stranka potrditi sprejem Pravilnika, navesti obvezne osebne podatke in pritisniti tipko za potrdilo oddaje Naročila.
6. Informacije o Blagu, ki se nahajajo na spletnih straneh Spletne trgovine, pomenijo ponudbo v smislu 66.člena Civilnega zakonika. Pošiljanje Naročila je izjava o nameri sklenitve Pogodbe z Ozonee.si, skladno s Pravilnikom.
Pogodba se šteje za sklenjeno, ko Naročilo prispe v računalniški sistem Spletne trgovine, pod pogojem, da je Naročilo oddano v skladu s Pravilnikom. Ob sklenitvi pogodbe Stranka prejme sporočilo s potrdilom vseh bistvenih sestavnih delov Naročila.
7. Prodajna pogodba je sestavljena in se sklene v poljščini. Njena vsebina ustreza določbam Pravilnika.
V. Dostava
1. Dostavo Blaga izvajamo v vse evropske države vključno s Turčijo, kakor tudi v države zunaj Evrope, države podpisnice sporazumov z UE, Ukrajino, Belorusijo, Rusijo. Dostavljamo na naslov, ki ga Stranka navede med oddajo naročila.Blago odpošljemo takoj po knjiženju plačila na našem računu. Večinoma se to zgodi 24 ur od oddaje naročila, največ pa v 3 delovnih dneh od trenutka knjiženja plačila. Če pride do nepričakovanih okoliščin, si pridržujemo pravico do odpreme blaga v roku 5 delovnih dni. Delamo od ponedeljka do petka. Pošiljk ne odpošiljamo v soboto, nedeljo ali med prazniki. Tudi kurirji ne delajo med vikendom.
2. Naročeno Blago dostavljamo preko:
- kurirskega podjetja DPD
- osebni prevzem ni mogoč.
3. Predviden čas dostave po podatkih prevoznikov:
A. Domače pošiljke
- preko kurirskega podjetja, čas dostave: 4-7 delovnih dni
4. Stranke lahko kadar koli dostopajo do Pravilnika preko povezave, ki je na voljo na začetni strani Ozonee.si, ter ga lahko prenesejo in natisnejo.
Utrjevanje, varovanje, posredovanje in potrditev Stranki bistvenih določb Pogodbe o nakupu Blaga poteka tako, da se Stranki na naveden e-naslov pošljejo in se pošiljki z Blagom priložijo izpis potrdila, specifikacija naročila in račun z DDV.
Več o tem na podstrani Stroški in načini dostave
VI. Cene in načini plačila
1. Cene so navedene v evrih in vsebuje vse sestavne dele, vključno z DDV (in navedbo stopnje davka), miti in drugimi sestavnimi deli cene Blaga.
2. Stranka lahko plača:
- z bančnim nakazilom
- po povzetju (plačilo ob prevzemu)
- preko sistema PayU
- preko sistema PayPal (k plačilu se zaračuna dodatni strošek v znesku 4,50% zneska plačila)
VII. Pravica do odstopa od prodajne pogodbe
Začetek teka roka v primeru pogodbe, s katero se ena stran zavezuje k prenosu lastništva, to je v primeru prodajne pogodbe::V roku 14 dni imate pravico do odstopa od pogodbe brez navedbe kakršnegakoli razloga. Rok za odstop od pogodbe poteče na 14 dan od dneva, na kateri ste Blago fizično prevzeli oz. od dneva , na kateri je tretja oseba, ki ste jo navedli in ki ni prevoznik, prevzela Blago.
Za uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe morate nam obrazec odstopa od pogodbe in naročene izdelke poslati na naslov: (ALPHA FASHION, UL. NAFTOWA 5, 65-705 ZIELONA GÓRA), kar se šteje kot izrecna izjava (na primer, pismo poslano po pošti). Lahko uporabite vzorec obrazca odstopa od pogodbe, vendar to ni obvezno.
Za spoštovanje roka za odstop od pogodbe zadostuje, da pošljete obvestilo o uveljavitvi pravice do odstopa od pogodbe pred potekom roka za odstop od pogodbe.
Posledice odstopa od pogodbe
V primeru odstopa od te pogodbe vam vrnemo vsa prejeta plačila (razen stroškov odpošiljanja izdelka), nemudoma in ne pozneje kot v roku 14 dni od datuma, ko ste nas povestili o vaši odločbi o uveljavljanju pravice do odstopa od te pogodbe. Vračilo denarnih sredstev bom izvedli na isti način, ki ste ga izbrali ob prvotni transakciji, razen če ste se izrecno strinjali z drugo rešitvijo. Stranka mora kriti le stroške odpošiljanja vrnjenega izdelka (ne sprejemamo pošiljk s plačilom po povzetju).. Lahko zadržimo vračilo stroškov do trenutka prevzema izdelkov oz. do trenutka vročitve potrdila o pošiljki, odvisno od tega, katera situacija bo prva. Če niste predlagali, da boste v primeru odstopa od pogodbe izdelke prevzeli, navedite naslednje:
Prosimo, da nam blago odpošljete ali izročite na naslov ALPHA FASHION UL. NAFTOWA 5, 65-705 ZIELONA GÓRA, takoj, in ne pozneje kot 14 dni od dneva, ko ste nas obvestili ob odstopu od pogodbe. Termin se upošteva, če nam blago pošljete nazaj pred iztekom roka 14 dni. Morali boste poravnati neposredne stroške vračila blaga. Odgovarjate le za zmanjšanje vrednosti izdelka, ki je posledica uporabe le-tega na drug način, kot je to bilo potrebno za ugotovitev značilnosti, lastnosti in uporabnosti izdelka.
Ob odstopu od pogodbe sklenjene na daljavo se šteje, da pogodba ni bila sklenjena. Blago je treba vrniti takoj, ne pozneje pa kot v zgoraj omenjenem roku 14 dni. Kupljeno blago je treba vrniti (bremenijo vas neposredni stroški vračila blaga) skupaj z izpolnjenim in priloženim obrazcev o odstopu od prodajne pogodbe sklenjena na daljavo, kar si sicer ni obvezno.
Pravica do odstopa od pogodbe je izključena:
- kadar gre za Pogodbo, pri kateri sta cena ali plačilo odvisna od nihanj na finančnem trgu, ki jih Prodajalec ne more upravljati, in do katerih lahko pride pred iztekom roka za odstop od pogodbe;
- kadar gre za Pogodbo, predmet katere je blago, narejeno po podrobnem opisu stranke ali namenjeno izpolnjevanju individualnih potreb stranke;
- kadar gre za Pogodbo, predmet katere je blago, ki se hitro pokvari ali mu poteče rok uporabe;
- kadar gre za Pogodbo, predmet katere je blago, ki se dobavi v zapečateni embalaži, ki je po odpiranju ni mogoče vrniti zaradi varovanja zdravja ali higienskih razlogov, če je bila embalaža po dostavi odprta;
- kadar gre za pogodbo, predmet katere je blago, ki je po dostavi, zaradi svojih značilnosti, neločljivo povezano z drugimi predmeti;
- kadar gre za pogodbo o dobavi alkoholnih pijač, za katere je bila cena dogovorjena ob sklenitvi prodajne pogodbe, ki se lahko dobavijo šele po 30 dneh od sklenitve pogodbe in katerih dejanska vrednost je odvisna od tržnih nihanj, nad katerimi trgovec nima nadzora;
- kadar gre za pogodbo, v kateri je potrošnik izrecno zahteval obisk trgovca zaradi izvedbe nujnega popravila ali vzdrževanja. Če ob priložnosti takega obiska trgovec opravi dodatne storitve poleg tistih, ki jih je potrošnik izrecno zahteval, ali zagotovi blago, ki ne predstavlja nadomestnih delov, ki so nujno potrebni za izvedbo vzdrževalnih del ali popravila, se pravica do odstopa od pogodbe uporablja za navedene dodatne storitve ali blago;
- kadar gre za pogodbo o dobavi zapečatenih zvočnih ali zapečatenih vizualnih posnetkov ali računalniških programov, ki so bili po dostavi odpečateni;
- kadar gre za pogodbo o prodaji časopisov, periodičnega tiska ali revij, razen naročniških pogodb za dobavo takšnih tiskovin;
- kadar gre za pogodbo, sklenjeno na javni dražbi.
VZOREC OBRAZCA ODSTOPA OD POGODBE
(ta obrazec izpolnite in pošljite le, če želite odstopiti od pogodbe)
Naslovnik:
Alpha Fashion OZONEE.SI,
UL. NAFTOWA 5
65-705 ZIELONA GORA
POLAND
SHOP@OZONEE.SI
– Obveščam vas, da odstopam od pogodbe za nakup izdelkov (*) pogodbe za dostavo izdelkov (*) podjemne pogodbe za izvedbo naslednjega (*)/ izvajanje naslednjih storitev (*).
– Datum sklenitve pogodbe (*)/prevzema (*)
– Ime in priimer potrošnika
– Naslov potrošnika
– Podpis potrošnika (velja za obrazec v klasični obliki)
– Datum
(*) Prečrtajte neustrezno
Alternativni obrazci za prenos in tiskanje:(ta obrazec izpolnite in pošljite le, če želite odstopiti od pogodbe)
Naslovnik:
Alpha Fashion OZONEE.SI,
UL. NAFTOWA 5
65-705 ZIELONA GORA
POLAND
SHOP@OZONEE.SI
– Obveščam vas, da odstopam od pogodbe za nakup izdelkov (*) pogodbe za dostavo izdelkov (*) podjemne pogodbe za izvedbo naslednjega (*)/ izvajanje naslednjih storitev (*).
– Datum sklenitve pogodbe (*)/prevzema (*)
– Ime in priimer potrošnika
– Naslov potrošnika
– Podpis potrošnika (velja za obrazec v klasični obliki)
– Datum
(*) Prečrtajte neustrezno
Alternativni obrazec odstopa od prodajne pogodbe v PDF (potrebna je veljavna različica Adobe Reader)
Alternativni obrazec odstopa od pogodbe v JPG
Naslov za dostavo
Alpha Fashion OZONEE.SI,
UL. NAFTOWA 5
65-705 ZIELONA GORA
POLAND
Ne sprejemamo pošiljk s plačilom po povzetju. Prosimo, da nam izdelke vrnete na zgoraj navedeni naslov. Denar vrnemo na strankin bančni račun.
Blago je treba skrbno pakirati, da se prepreči poškodovanje le-tega med prevozom. Blago je treba vrniti v originalni proizvajalčevi embalaži. To posebej velja za srajce, ki jih je zaradi njihove posebne narave treba zložiti v vrečke skupaj z vložki, ki zagotavljajo stabilnost. Če manjkajo etikete, originalna embalaža ali dodatni elementi, v skladu z novo evropsko direktivo trgovina lahko stranki zaračuna dodatne stroške. Iz higienskih razlogov ne sprejemamo vračil spodnjega perila.
Naši svetovalci so na voljo od ponedeljka do petka od 9.00 do 16.00 na telefonski številki: +48 68 453 84 94 in na e-naslovu: shop@ozonee.si
VIII. Pritožbe v zvezi z Blagom
1. Ozonee.si kot prodajalec pred Stranko, ki je potrošnik v smislu 22(1).člena Civilnega zakonika, odgovarja iz naslova jamstva za napake v obsegu določenem v Civilnem zakoniku, zlasti v 556.členu in 556(1)-556(3).členu Civilnega zakonika.2. Pritožbe v zvezi s kršenjem pravno zajamčenih pravic ali pravic, ki izhajajo iz tega Pravilnika, je treba nasloviti na: ALPHA FASHION, UL. NAFTOWA 5, 65-705 ZIELONA GÓRA, ZWROTY@Ozonee.si. Ozonee.si je zavezano vsako reklamacijo obravnavati v roku 14 dni, če pa to ni možno, mora pred iztekom tega roka Stranko obvestiti o novem roku za obravnavo reklamacije.
3. Ozonee.si ni proizvajalec Blaga. Ozonee.si ni odgovorno za jamstvo za prodano Blago. Proizvajalec je odgovoren za jamstvo pod pogoji in v obdobju, navedenimi v garancijskem listu. Če je tako določeno v garancijski listini, Stranka lahko svoje zahtevke iz naslova jamstva vloži neposredno na pooblaščen servis, katerega naslov je naveden v garancijskem listu.
4. Hkrati sporočamo, da ste upravičeni do uvedbe postopka izvensodnega reševanja pritožb in zahtevkov v skladu s postopkom spletnega reševanja sporov, ki ga je pripravila Evropska komisija. Več informacij o tem postopku: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show
IX. Pritožbe glede elektronsko izvajanih storitev
1. Ozonee.si si prizadeva za zagotavljanje popolne funkcionalnosti Trgovine, v obsegu, ki izhaja iz aktualnih tehničnih znanj, ter se zavezuje, da v razumnem roku odpravi vse napake, ki so jih Stranke prijavile.2. Stranka je dolžna takoj obvestiti Ozonee.si o kakršnih koli motnjah ali prekinitvah v dostopu do Spletne trgovine.
3. O pomanjkljivostih v zvezi z delovanjem Trgovine Stranka lahko sporoči pisno na naslov: ALPHA FASHION, UL. NAFTOWA 5, 65-705 ZIELONA GÓRA, shop@ozonee.si ali preko kontaktnega obrazca.
4. V reklamaciji mora Stranka navesti svoje ime in priimek, naslov za dopisovanje, vrsto in datum ugotovitve pomanjkljivosti v zvezi z delovanjem Trgovine.
5. Ozonee.si je zavezano vsako reklamacijo obravnavati v roku 14 dni, če pa to ni možno, mora pred iztekom tega roka Stranko obvestiti o novem roku za obravnavo reklamacije.
X. Pravice intelektualne lastnine Ozonee.si in varovanje teh pravic
1. Vse vsebine, ki so na voljo v Trgovini, zlasti pa opisi, slike, risbe, oznake skupaj z besednimi in slikovnimi elementi (blagovne znamke) (v nadaljevanju: Vsebine) so zakonsko zaščitene.2. Vse pravice do Vsebin, ki so na voljo v Spletni trgovini, so v lasti Ozonee.si in/oz. tretjih oseb, ki sodelujejo z Ozonee.si.
3. Prepovedano je kopiranje in širjenje zgoraj omenjenih vsebin brez našega izrecnega soglasja.
4. Da bi lahko ponudili najboljše storitve, sodelujemo z oblikovalci, stilisti in fotografi. Naše slike so avtorskopravno zaščitene kot dela.
5. Če boste kopirali in širili Vsebine Spletne trgovine na spletu in v drugih medijih brez našega soglasja, vam lahko zaračunamo - na podlagi 79.člena 1.odst. 3.točka zakona o avtorskih pravicah in sorodnih pravicah - pristojbino v znesku, ki ustreza dvakratnemu znesku pristojbine, ki jo uporablja Združenje poljskih fotografov.
6. Prisvojitev avtorstva ali zavajanje glede avtorstva naših vsebin je kaznivo dejanje iz 115.člena zakona o avtorskih pravicah in sorodnih pravicah, za katero je zagrožena kazen omejitve prostosti ali zapora do 3 let.
XI. Končne določbe
1. Za reševaje morebitnih sporov med Ozonee.si in Stranko, ki je potrošnik v smislu 22(1).člena Civilnega zakonika so pristojna sodišča v skladu z določbami ustreznih predpisov Zakona o pravdnem postopku.2. O morebitnih sporih med Ozonee.si in Stranko, ki ni potrošnik v smislu 22(1).člena Civilnega zakonika, odloča sodišče, pristojno po sedežu Ozonee.si.
3. Za zadeve, ki niso urejene s tem Pravilnikom, se smiselno uporabljajo določbe Civilnega zakonika, Zakona o elektronskem opravljanju storitev in drugi ustrezni predpisi poljske zakonodaje.
4. Informacije glede reševanja sporov v skladu s 14.členom 1. odstavek direktive ODR. Na naslovu http://ec.europa.eu/consumers/odr/ Evropska komisija ponuja spletni sistem za reševanje potrošniških sporov (ODR).
Pravilnik v PDF je na voljo za prenos in izpis na tej povezavi.