FAQ

PREDEN NAROČITE


1. Kako najhitreje najdem iskani izdelek?
  • Uporabite iskalnik, ki se nahaja v zgornjem desnem kotu strani.
  • Brskajte po glavnih kategorijah v zgornjem meniju.

2. Ali lahko oddam naročilo brez registracije?
Da, naročilo lahko oddate z izbiro možnosti »Naroči brez prijave«. V tem primeru ni potrebno ustvariti računa. Dostava je možna z odkupnino (Pošta Slovenije – 4,95 €) ali s predplačilom (Pošta Slovenije – 3,95 €).

3. Ali bom po oddaji naročila prejel potrditveno e-pošto?
Vsako naročilo potrdimo z elektronskim sporočilom. Ne glede na to, ali je bil račun ustvarjen ali je bil nakup opravljen kot gost, stranka prejme povzetek naročila z vsemi podrobnostmi na naveden elektronski naslov.

4. Ali lahko skupaj z naročilom prejmem račun?
Da, vendar je med oddajo naročila potrebno izbrati to možnost in vnesti vse podatke, potrebne za izdajo računa (vključno z VAT, če je potrebno). Račun bo priložen paketu.

5. Kako preverim, ali je izdelek na voljo?
Pri vsakem izdelku je naveden status in ocenjen datum pošiljanja. Če izdelek trenutno ni na zalogi, bo naveden tudi predvideni datum dostave.

6. Ali lahko prekličem naročilo?
Da, naročilo lahko prekličete, dokler ni bilo odpremljeno. Obrnite se na našo službo za pomoč strankam: shop@ozonee.si ali pokličite +49 355 547 88 305. Potrebovali bomo številko naročila, ki ste jo prejeli po e-pošti. Že odpremljenega naročila ni mogoče preklicati, zato pred oddajo dobro premislite.

NAROČILO IN KAJ ZDAJ?


7. Ali lahko izdelek prevzamem osebno?
Žal osebni prevzem ni mogoč.

8. Kakšne so možnosti plačila?
Razpoložljive načine plačila si lahko ogledate na strani: Načini plačila.

9. Kako hitro odpošljete blago?
Blago odpremimo takoj po prejemu plačila. Običajno v roku 24 ur, najkasneje pa v treh delovnih dneh od prejema plačila. V primeru nepričakovanih okoliščin si pridržujemo pravico, da blago odpremimo v roku petih delovnih dni. Več informacij o dostavi najdete TUKAJ.

10. Ali pošiljate tudi med vikendom?
Naše delovanje poteka od ponedeljka do petka. Pošiljk ne odpošiljamo v soboto, nedeljo ali med prazniki. Tudi dostavne službe med vikendom ne dostavljajo.

POŠILJKA NA POTI


11. Ali je moje naročilo že odpremljeno?
Status naročila lahko preverite v zavihku »Moj račun« (le za prijavljene uporabnike). Ob vsaki spremembi statusa naročila boste prejeli tudi obvestilo po e-pošti (npr. »V pripravi«, »Odpremljeno« ipd.).

12. Pošiljke nisem prejel v predvidenem roku – kaj zdaj?
Če pošiljka ni prispela v roku 3–7 delovnih dni, nas kontaktirajte po e-pošti ali telefonu. Sporočite nam uporabniško ime in številko naročila – preverili bomo, kje se nahaja vaša pošiljka.

13. Kurir je prispel, ko me ni bilo doma – kaj naj naredim?
Kurir bo poskušal dostavo še dvakrat ponoviti. Dodatni poskusi niso povezani z dodatnimi stroški. Če vas ob dostavi ne bo doma, vas bo kurir običajno poklical in se z vami dogovoril za drugo uro dostave.

14. Ali lahko vrnem izdelek? Kako poteka postopek?
Pravila glede odstopa od pogodbe sklenjene na daljavo so opisana na strani: VRAČILO – odstop od pogodbe.

15. Prejel sem napačen izdelek – kaj naj naredim?
Nemudoma nas kontaktirajte po e-pošti ali telefonu in nas obvestite o napaki. Če smo krivi mi, bomo izdelek zamenjali ter krili stroške poštnine. Izdelek pošljite nazaj skupaj z izpolnjenim pritožbenim obrazcem (tukaj).

16. Prejel sem poškodovano pošiljko.
Če je embalaža poškodovana (npr. pretrgana, premočena ipd.), priporočamo, da skupaj s kurirjem sestavite zapisnik o poškodbi.

POŠILJKA JE PRISPELA


17. Ali lahko vrnem ali zamenjam izdelek?
Če vam prejeti izdelek ne ustreza (npr. ni prave velikosti), ga lahko zamenjate ali vrnete brez navedbe razloga. V tem primeru vam vrnemo denar na vaš bančni račun. Izdelek mora biti vrnjen skupaj z obrazcem za vračilo/zamenjavo (kupec krije stroške pošiljanja). Več informacij najdete na strani Vračilo in zamenjava.
pixel