FAQ

PREDEN NAROČITE


1. Kako najhitreje najdem iskan izdelek?
  • uporabite iskalnik, ki je na voljo v desnem zgornjem kotu strani.
  • brskajte po glavnih kategorijah v zgornjem meniju

2. Ali lahko oddam naročilo brez registracije na spletni strani?
Naročila lahko oddate z izbiro opcije »Naročite brez prijave« - takrat ni potrebno, da ustvarite račun v trgovini. Naročilo se dostavi s plačilom ob prevzemu (Pošta Slovenije - 4,95 €) ali predplačilom (Pošta Slovenije - 3,95 €,).

3. Ali bom po oddaji naročila po elektronski pošti prejel potrdilo?
Vsaka transakcija v naši trgovini se potrdi s pošiljanjem sporočila na vaš elektronski naslov. Ni pomembno, ali je stranka ustvarila račun ali izvedel »hitri« nakup brez prijave - vedno prejme povzetek naročila s podrobnostmi na e-naslov.

4. Ali lahko zraven pošiljke dobim tudi račun?
To je mogoče, sicer je za to potrebno izbrati to opcijo med oddajo naročila in izpolniti vsa polja, obvezna za izdajo računa VAT. Listina bo priložena vaši pošiljki.

5. Kako naj preverim, ali je izdelek na voljo?
Ob vsakem izdelku na naši strani sta navedena status in približni datum izvedbe naročila. Če izdelka trenutno ni, je zraven njega naveden datum dostave.

6. Ali lahko prekličem oddano naročilo?
Da, lahko zavrnete naročilo. Prosimo, obrnite se na Oddelek za podporo strankam: shop@ozonee.si ali tel. +49 355 547 88 305 i navedite številko naročila, ki ste jo dobili po elektronski pošti med oddajo tega naročila. Ni mogoče preklicati naročila, ki je že odpremljeno. Da se izognete podobnim situacijam, prosimo, premislite vaše nakupe.

NAROČILO IN KAJ PA ZDAJ?


7. Ali lahko osebno prevzamem izdelek?
Žal ne.

8. Kakšne so možnosti plačila?
Razpoložljive možnosti plačila lahko najdete na strani: Načini plačila..

9. Kako hitro odpremite blago?
Blago odpremimo takoj po knjiženju plačila na našem računu. Večinoma se to zgodi 24 ur od oddaje naročila, največ pa v 3 delovnih dneh od trenutka knjiženja plačila. Če pride do nepričakovanih okoliščin, si pridržujemo pravico do odpreme blaga v roku 5 delovnih dni. Več informacij glede stroškov in načinov dostave je na voljo na spletni strani TUKAJ

10. Ali pošiljate med vikendom?
Delamo od ponedeljka do petka. Pošiljk ne odpremljamo v soboto, nedeljo ali med prazniki. Tudi kurirji ne delajo med vikendom.

POŠILJKA NA POTI


11. Ali je moje naročilo že odpremljeno?
Informacije o statusu naročila so na voljo na strani »Moj račun« (le za prijavljene uporabnike). Poleg tega se ob izvedbi naročila pošiljajo elektronska sporočila s statusom naročila (»V pripravi«, »Odpremljeno« itd.).

12. Pošiljke nisem prejel v določenem roku - kaj naj storim?
Če pošiljka ni prispela v roku 3-7 delovnih dni od oddaje naročila, prosimo, da se na nas obrnete po elektronski pošti ali preko telefona. Če nam navedete vaše uporabniško ime in številko naročila, lahko preverimo, kaj se je zgodilo z vašim naročilom/pošiljko.

13. Kurir je prispel, ko nisem bil doma. Kaj naj storim?
Kurir je dolžan še dvakrat ponoviti dostavo na naveden naslov. To je zajamčeno. Ponovna dostava ni povezana z dodatnimi stroški za prejemnika. Če nikogar ni doma, kurir bo najverjetnehe poklical na navedeno številko in z vami uskladil uro dostave.

14. Ali lahko vrnem naročen izdelek? Kako to storiti?
Pravilnik o odstopu od pogodbe, ki je sklenjena na daljavo, je na voljo na strani: VRAČILO - odstop od pogodbe.

15. Prejel sem blago, ki ga nisem naročil - kaj naj storim?
Prosimo, da se čim prej obrnete na nas po elektronski pošti ali preko telefona in nas obvestite o nastali situaciji. Če smo mi krivi za nastalo napako, bomo blago zamenjali in vrnili poštnino. Blago je treba vrniti skupaj z izpolnjenim Pritožbenim obrazcem tukaj.

16. Pošiljka je bila poškodovana med prevozom.
V primeru zaznave vidne poškodbe, npr. poškodovanja embalaže, omočitve itd. ob prevzemu pošiljke je priporočeno sestaviti zapisnik.

POŠILJKA JE PRISPELA


17. Ali lahko vrnem ali zamenjam izdelek?
V primeru, če ste že prejeli blago in ste ugotovili, da je oblačilo premajhno ali preveliko, lahko ga zamenjate. Izdelek lahko vrnete brez navedbe razloga, mi pa vam vrnemo denarna sredstva na naveden bančni račun. Izdelek, ki ga hočete zamenjati ali vrniti je treba poslati nazaj (kupec krije stroške poštnine) skupaj z obrazcem za vračilo ali zamenjavo. Več informacij o vračilih in zamenjavi (pravica do odstopa od pogodbe) lahko preberete na strani Vračilo in zamenjava.
pixel